Vem ska jag äta razzles med?

Nu är 21-filmen sluuut..
Har ju sett den förut, men den är härlig :))
A den är helt klart trevlig.
Jag har the day off även imårrn, jag valde att vara ledig.
Lite pga. min fråga ''Är jag lite magsjuk'' ?
Meen.. Sen ångrade jag mig nog när jag insåg att det var söndags-OB imårrn haha.
Vad gör man.
Ev. glider jag ner på stan och lunchar med Syrran, eller så följer jag med Mami hem till Big sister och träffar kidsen.
Nu sitter jag och småler åt mina speeddate-skills hahaha...
Eller hela sveriges manliga befolknings skills...

Vi kan ju fråga Gud om han inte kan skapa ett speeddate-konto åt Mr McDreami som NÅN gång ska dyka upp i mitt liv.
Så kan vi vinka åt varann.. Haha..
Nej, vad ska jag göra nu... Jag har inget att göra och jag är inte ett dugg sleepi.



Dom blir man glad av.
Vart är min prince Charming som kan bjuda mig på razzles?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Måste bara kommentera din blogg. Jätte cool design på den ! Riktigt snyggt upplagt & så :)

Ha det bra !

2009-01-05 @ 23:44:32
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Måste bara kommentera din blogg. Jätte cool design på den ! Riktigt snyggt upplagt & så :)

Ha det bra !

2009-01-05 @ 23:44:38
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åh thenk you thenk you thenk you :D

Kul att du gillar't!

2009-01-06 @ 11:01:32
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0