Vinter med snö

Hemma igen, efter en hel del frisk luft.
På förmiddagen slängde jag på mig springdojjerna och lite dubbla tröjer för en lite hårdare promenad.
Det vart poer-walk ut till gamlis och en liten joggingrunda tillbaka.
Hemma igen så bytte jag om till varmare, drog på mig jacka och uggs och gick och mötte Syster.
Solen var fortfarande framme.
Vi tog en bra runda runt Svartbäcken.
På vägen hem kilade vi in på Ica och köpte mjölk.
Så gick vi upp till mig och jag gjorde varm choklad och skinkmackor åt oss.
Muums.
Gott, varmt och mysigt.
Så imårrn dricker fröken varm choklad till frukost.
- Åhhh :))

Nu ska jag mysa till här och kolla på Melrose place :D
Soft!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0