You.. Kicking dirt in my eye

Du har gjort det fört, du gör det igen.
You'v done it before, now you repeating your bad moves.
Don't you know we all hate it?
I hate you.
I never been kicking dirt in your eye, but you have kicked me.
Jag vill inte bli sparkad på en endaste gång till.
Tänker inte låta dig göra det igen.
I'm cutting it all off.. Now it's for real.
It's enough, and it's been enough long time ago.
Man frågar varför, man suckar åt svaren.
Man tänker.. 'Men inte igeen''.
Det händer igen..
Man frågar ''Men vaaarför?''
The answer makes you cry, beacause the answear is so frustrating.
One day you want evan get the question ''Why''.
You want see the tears fall.
You want be screamed at.
En dag lär man sig, den dagen har man byggt upp ett skal som du inte kommer in under.
Då gråter man inte, man bara går.
Den dagen är det du som gråter..
I do hope that your falling in tears before that day..
Becasue it want be nassecary if you decides to wait, and keep it cool.
Några varnande ord... Thats all Im saying.
Cause today I realizeed...
Your kicking dirt in my eyes... And for what?
What have I really done to you? But loving the same person you 'loves'?
I'm now leaving the game, at least I would like to do that.
We all know I want do it... Cause the love is too strong.
But please... Show the fucking world that you are a human being...
Not kicking dirt in our eyes EVER again.


Några väl valda ord som jag var tvungen att bearbeta på nåt sätt utan att skriva så där som jag brukar skriva.
Så där ärligt och lätt och så där som jag pratar.
Sånt här kan jag bara utforma gåtor kring..
Men gåtorna hjälper mig att tänka.. Och att rensa.
Jag vet att ni hellre skulle vilja att man skrev så där ärligt även en sån här gång.
Men det vore alldeles löjligt egoistiskt.
Det finns andra människor i min värld, som aldrig skulle vara värd det.
Därför skrev jag en gåta ikväll...

Sov gott cup-cakes..
(Det är väl mysigt att bli kallad cup-cake?)
Det tor jag...

Kommentarer
Postat av: Frida

Måste ju bara säga att bloggen lookiing nice :D Och nu är jag tillbaka i bloggen! PUSS <3

2009-01-09 @ 11:10:26
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0