Arrumbaaah

Torsdag!
Dagen tillbringades på Tofta.
Nu är vi bruna och fina och glada och mätta :D
Det vart grillade lax-paketmed färskpotatis-sallad och romsås.
GOTT!!!!
Åh jag blir lycklig av att tänka på den lixom!

Nu har jag valt klänning för kvällen, min vita från Lipsy.
En liten fläta i håret... Vacker kväll <3 ( Eller så blir det en galen kväll...) Hum haha
Vi får se vart vi hamnar.

Kajsa flyger runt här när vi lyssnar på Speachless med M.J
Nu vill jag gå utoch sätta mig på våran altan som känns som en uteservering haha.

Och nu gick våran låt igen så jag kan knappast fortsätta här vid datan - Bättre finns att göra -
UPP PÅ ORDEN, VICKA PÅ HÖFTENA
Arrumbaaaaaaaaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0