Dagen D

- Shuu..
Fredag!
Dagen D är här!
Ikväll drääär vi - Mot Färjan - Mot Gotland.
Trots härva igår med felbokad färja så är nu vårat öde desamma :D
Vi kommer till Gotland . Fan va fett!

Igår var det fika med jänget efter jobbet.
För mig vart det både mortskaka och foccacia.
Och grymt sällskap, som ska underhålla mig den närmaste veckan och lite till.
Packningen är typ klar.
Ska slänga ner lite tröjor, en mysdress, någon hatt och keps..
Jag börjar iaf. känna mig done n happiie with my bag!

Snart väntar min sista dag på Holmis före resan.
Tror det kommer gå fort.
Sen drar vi hem till oss..
Packar klart, käkar gott, myser och låter klockan bli natt.
Jag satt och brände sköna skivor till bilen igårkväll..
Slingade även håret i ett försök att få bort den värsta utväxten.
Jag ogillar mitt ljusa hår helt nyfärgat, jag vill helst ha kvar lite mörkt i botten.
Men jag tror det vart okey.

Nu har mina äggmackor lagt sig fint i maggen och jag ska slänga på mig nå kläder.
- Kan det sluta regna också?
Kollade prognosen iaf. och man verkar nästan kunna hoppas på sol nästa vecka..?

Gotta go..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0