En helg som går till historien

Min underbara lediga helg skrider mot sitt slut..
Igår var jag ledig - allt var fantatsiskt.
Det slutade med utgång och dans på Birger.

Vi vart  ''uppraggade'' av några modelljägare ?
Meddragna till deras bord och hela vistelsen där var bara väldigt obehaglig haha.
Inte alls trivsamt.
Jag tänker nog inte gå till deras studio haha..
Vi fick Barrampapaaa till sluuuuut.
Tom. våran skönhet Frdis dök plötsligt upp för att skaka sin lilla rumpa med oss :D
Finis <3
Hela kvällen gick på 80 spänn totalt.
Då är förkrök, garderob och nattmat inräknat.
Helt värt...
Man kan alltså ALLTID gå ut, man har alltid råd :D

När vi kom hem så svängde vi iordning ett varsitt stort glas oboy, en treo och massa isvatten.
Svepte och somnade.
Vaknade - Utan baksmälla.

Dagen har bjudit på många trivsamma stunder.
Vi slängde upp bilderna i rask takt på Fejjan, alltid lika skönt :))
Åt blåbärspaj...
Åt hamburgare med pommes till lunch.
Knatade ner till Belmmansparken med en filt och lade oss i solen.
Somnade nästan, det var såå skönt.
Sen hoppade vi runt lite i gräset och njöt av solen, värmen... Livet :))

Mamii bjöd oss på Middag i vanlig Söndagsordning.
Grillat med färsk potatissallad...
Bröd med goda sotar.
Halloumi och kalamataoliver.
Och CIDER, det är den bästa måltidsdryck vi vet.
Alltså vanlig alk.fri...
Vi fick med oss allt som vart över hem.. Så jag ska dricka lite cider sen :))
Fin matlåda imårrn alltså.
Sen vart det jordgubbar med grädde.

TACK för en fin helg.
Syrris & Mamii stod för kärleken idag <3
Igårkväll var det Syster & Carolina som delade sina hjärtan med mig <3
Ni är fina.
Och lite raffiga ;-)

Nu är jag ensam..
Myser med täcke och kollar Wimbeldon.
Har sett den förut, den är lite mysig.
Men jag myser helt sjelv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0