I don't wanna escape

Arrombaah...
Nu har min depression lagt sig lite.
Så nu är det full volym hemma hos mig, jag dansar runt i min ensamhet.
- Ja tack!
Och äter bullar.
Feels good. Feels goooot lixom!

Efter att ha fått tag på Mamii, så jag kan snart dra dit och kicka upp alla Gotlands bilder.
Hoppas jag har flyt där.
Och varit i kontakt med försäkringsbolaget.
Tummen upp för vårat hemförsökring PLUS paket - verkar täcka de mesta tråkigheter man kan råka ut för.
Tur att Syrris lur var dyr haha.
Min va ju med shtekig men den ingick ju i mitt täcknade av abonemang så jag vet inte om jag får nåt för den.
Men iaf. :))
Verkar få ersättning för legitimation också, jävla flyt va.
- Ja tack lixom.
JA TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0