Jag lever i en dröm!

Okej en liten snabb update.
Vi ÄR på Gotland nu.
Allt är grymt.. Förutom att Carro fortfarande inte har kommit än.
Men snart är hon också här :D

Det vart Gutekällaren igår.
Grymt.
Fint ställe - Sköna människor - Bra musiiik ;D
Ah de va soft.
Vi hann inte mkt. mer än innanför dörren så kommer Elita fram.
Det tyckte man ju va flashigt..
Asså Elit Löfblad, och talade om att ställets snyggaste tjejer skulle med till 'Vip'hänget.
Och då skulle givetvis vi med dit, så det var ju lite stek faktist.
Tyckte vissa av oss iaf haha.
Skönt ställe var de iaf, efterfest sen i en skit in legga, den kände 'Visby' tycker jag.
Skratt skratt, jag vart NOG för full också.
Men det hoppas jag vi skrattar åt:D

Nu ska vi dra och handla.
Vi är sugna :D

Jag älskar det här!!!

Kommentarer
Postat av: carolina

saaaakna LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTA!!!!!

2009-07-12 @ 15:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0