Jag vill inte att det ska ta slut..

Jag bara tok älskar det är.
Det är sommar här, vädret äger.

I söndags när vi kom så drog vi till TOFTA STRAND för stek.
Picnic på stranden,
Rosa skumpa, beach-volley matcher som vi la oss precis bredvid, chill som fan att ligga och glo på.
Musiken pumpade, bara sköna sommardängor.
Alla våra kom, och inte EN gång.. Barrampapa, svennebanan, Maskinen, Glassigt.
- Carro, HÖR du, jag bara tänkte, precis dina låtar!

Vi har två uteplatser, baksidan är underbar, som tagen ur en film.
Rosa och röda klängrosor och vit spaljé.
Vi grillar.. Spett igår - Tjocka starka korvar idag.
Ikväll är det lugnt och mysigt.
Imårrn kör vi HAMNPLAN och Tofta på dagen givetvis.
Vi styr förfest med Catrine och co. som kom hit idag.
Det blir fett!

Asså det äger så galet, jag kan bara inte njuta mer än så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0