Keep going ba

Shuubuuu....
Kvällen fångar mig.
Just nu:

Jag är lite sjuk, lite rinnig näsa va..
Men jag är ledig imårrn va, så det gör inte så jätte mkt va..
Syrris har lämnat mig så jag myser i en ensamhet som inte har poolat med mig den senaste tiden.
Lite små skönis ändå faktist.
Framför mig har jag ett glas oboy och två prickigkorv-mäcks.
Kollar på lite bra Tv och myser med ett tunt svalt täcke.

Man fick höra att det skulle vara svårt att komma in på ställen i Visby.
Att köerna skulle vara gigantiska och att vi skulle vara tvugna att gå ut vrål tidigt för att ha chans att komma in.
Att priserna var skyhöga i entrén...
- Hur gick det rå?
- Kom ni in?
- Fick ni pröjsa..?
Haha...
Nej men ärligt talat vilket BULLSHIT.
Vi hade iaf. fett me flyt..

Vi rivstartade veckan med Gute..
- Och vad händer där?
En vakt talar om för oss att vi INTE behöver köa resten av veckan va.
Soft - Ja tack på den lixom.
Köerna var INTE oändliga och de 250 :- som vissa fick betala för inträde slapp faktist vissa snygga tjejer va ;-) Haha
På Burmeister ställde vi oss i VIP kön utan att stå på någon lista men fick glida in där iaf...
Och Iochmed att det var UPPSALA-VECKAN lika mkt. som det var Sthlms veckan så jobbade ju ''eliten'' (Haha) från våran stad i både dörr, bar och i DJ bås.
Så det vart väl inte fullpris hela veckan precis heller va...
Och visst kom vi in och fick schteka på Gutes VIP avdelning.
Visst vare väl. tom så att någon charmig vakt   'Hämtade' oss och släppte fram oss framför annat köande folk va?

Vilken liten skrytpelle som tittade fram nu va och försökte få fram den gröna färgen i fejsen...
Jag gillar schtek och schtek vare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0