Kick it with my girl today

Ledig Måndag...
Halv seg dag, nu flyr jag bort med min höga musik.
Med Keri Hilson - Knock you down.
Jag bara flyger iväg, och det gillar jag :))

NU rullade Pitbulls sjuka låt igång och det hjälpte mig.
Jag behöver bara blunda så är jag tillbaka på Gotland.

Håller på och tvättar och skulle ta tag i projektet Bilder från Gotland upp på Facebook.
Och filmer upp på Facebook.

Och helgens bilder upp på Facebook.
Segt som fan, så fixade jag över allt på ett usb-minne och tänkte gå hem till mamii för där gåre sjukt mkt. snabbare.
Så har jag inte min nyckel hem till henne.... Shiiiit va drygt - Jag nästan dog.
Då går jag hem till Papssi tänkte jag då.
Gaaaah ingen nyckel dit heller.
Då rann fan all energi av mig.
Trögt.
Hoppas Mamii kommer hem snart.
Alltså SNARAST...

Syrris jobbar och sen ska hon direkt till A.
Så jag är och blir själv hela långa dagen.
Och kvällen.
Jag ska mysa till det framför Beck, med nåt gott.
Kankse våfflor?

Som sagt så försvann alla våra saker i Fredags.
Både min & Syrrans telefån, bådas bankomatkort, bådas leg.
Bådas Bj kort.
Jävla löjligt oflyt.
Vi spärrade allt direkt men jag kan inte låta bli att störa mig på kontoöversikten.
Vissa summor jag inte får ihop.
Jag vet att jag betalde taxi i Fredags - Till Och från Jossi.
Men de summorna jag gissar är för just Taxi står i så fall som draget till FLUSTRET?
Men jag betalde bara två taxiresor i fredags och de står att Fyra summor dragits till just FLUSTRET.
Varav en på 590 spänn?
Kommer ju fan till Stockholm med taxi för...
Och jag var knappast på Flurran, och jag betalde inget på Framfickan ens..
Jag undrar alltså om jag tappade mitt kort INNAN Syrris glömde sin väska,
 att nån hittade mitt kort och knallade in på Flurran och bjöd på shots?
Kan det vara så att Taxin står under samma konto som Flustret eller?
Fan måste gå in på banken imårrn och kolla läget.
Ajja får nya sim-kortet i veckan så då kan jag ha min gamla tre-telefån med mitt vanliga nummer.
Nytt bankomatkort borde me komma i veckan, och passet får agera legitimation tills vidare..

Helgens fest var värd det iaf.
We kicked :D

Igår kom Bror med familj hit och fikade.
Mamii hade bakat bullar, skit mysigt.

Sen drog jag & Syrris och hämtade Jossan.
Gick och käkade sushi - Faaan va gott det va.
Vi satt där hur länge som helst och blev bara mättare och mättare.
Hur mysigt som helst <3

I Lördags körde vi krök hemma hos oss, bara vi tre.
Och vi drog inte ner på stan i vanlig tid precis.
Tog cyklarna på en vild resa och kom inte till Bj förräns halv två.
Not alike.
Träffade massa trevlift folk iaf - Och gjorde inte av med en krona haha.
Jag skrattar när jag tänker på're :D
Värd helg, längesen vi körde 2-dagars.
På Gotland hittade party-trollen i oss fram igen tror jag :D


Nu vill jag äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0