Let's mowe around like we don't care!

Shuuhuu finissar..
Min lediga DAG vart super..
Mest fix och smått trix - Lång dush och allt de där..
Var hem till Mamii och hon var såå shnygg!!
Skulle på bröllop, what a beati !!

Nu är Min syster & Carolina här.
Jag & C börjar känna oss fräsha haha, Syrris jobbar fortfarande på't.
Vi hade ju ett litet försprång.
Jag vart sugen på lite gottis, och mina pinglor grejjade både jordgubbs-Marabou och chirre.
En påse less fat och en hjärt :D
- Woaw :D

Jag har agerat lite dj idag och styrt hem lite ny-gammla sommardängor och detta tar oss till toppen av Bellman ikväll :D
Det känns i luften att det är Lördag.
(Kan va Carros krashade vin-flarra i porten som förstärker denna känsla men...)
Haha men det kan lika gjärna vara all hårspray som finns i luften..
Eller känslan av fejkfransar och lukten av aceton och nagellack som ger mig den starka känslan :D
Det kan vara så att det blir fett kul ikväll.
Det kan nog bli så ;-)

Let's put our hands up in the air.
Let's move around like we don't care.
Let's loose it all Cause we do not care..

Ta mig ut i dimman :D


Kommentarer
Postat av: Kajsa

du är på god väg dit..det är vi alla och nu pligade det på dörren också :)

Härj härj härj :P

2009-07-04 @ 20:59:31
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0