Mina ögon svider

Aaaah MORNIIIING.
Apa vad trött jag är.
Kollade Beck igår som fan höll på bortåt tolv.slaget.
Sen var jag tvungen att hänga tvätt. Lattjoooo!
Vilket inte alls spelade nån roll egentligen för det var fan OMÖJLIGT att sova.
Det knäpper konstigt i sängstommen.
Inte knakar, eller jo det kan det också göra.
Men det knäpper, som att nån eller NÅT gjorde're.
Helt regelbundna ljud och så fort jag lyfter på huvudet och lyssnar så tystnar det.
Kajsa hör det aldrig, men jag hör.
Inte sovit många hours i natt alltså, det talar mina ögon om för mig nu.
BIG TIME.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt.
Nu har jag ätit vurre till frulle.
Åt bara några mackor igår och det fick jag minsann äta upp sen.
Såå... Stadig frukost alltså :D

Nu ska jag mysa ner mig i täcket en halvtimme innan jag lär hojja till joppet.
Liite osugen på jobb va..



Bild från Lördagens fest...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har faktist hört knäppningarna nu.. det måste vi kolla upp.

Nu kommer jag till dej :)

2009-07-28 @ 12:52:08
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0