Mys med Mamii & Syster

Todeliooou Sugar-Bites.
Hemma hos mig äre mys - Mamii kikade förbi med druvor, chirre Och Rollo-kolor.
Fan va fiint..
Vi har kollat på Allsången och festat till det lite haha..

I helgen kör vi 2-dagars.
Iaf jag & min Sirra :D
Vi har lite sovmorgon på Lördag och nu är man ju van att köra hårt så let us go for it ..
Tänkte ev. om man skulle köra saluhallen en av dagarna, va däsger mitt folk?

Och nästa helg så äre Fridis sista helg i Uppsala och det lär inte firas menade jag.
Men man lär ju dra till med lite lattjo en sista gång på ett tag lixom.
Så vi tänkte KRÄFTSKIVA!
Alla älskar väl kräftor, så då bjuder vi alla vi känner och ger våran snygging en fet ferre att minnas oss med :D
Räkna med schteek :P

Nu ska jag kolla Morden i Midsummer med familyn.

Jag längtar efter fest.
Meeen.
PS.
Lär sägas.
Imorse vart jag väckt av värsta ROCKFESTEN, musiken bara dånade.
Och då hade jag valt att snoosa lite extra länge, så blir man väckt av en Rockfest.
- Va fan..
Om jag vill ha fest så ringer jag Uffe & Krister.
(Som btw. tydligen varit med i en tidning nyligen ang. deras dyra båt de glider runt med och har unga tjejer ombord)
Haha as-garv - Jag dör.
PS. 2 De har en svindyr systemkamera ombord också hahah....

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Obs! Obs!

Vet vi om dom fortfarande har kameran?

Eller kan den ha blivit snodd.. eller tappad i golvet? Någon som vet.. jag vet, vi ringer haha :P

2009-07-21 @ 21:28:02
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Fett shttekigt med kräftskiva också :))

We liike.

2009-07-21 @ 21:29:02
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0