NI borde vänta minst lika mkt. som jag på filmerna från Gotland.. Bara så ni vet :D

Barrampappaaa...
Jag vaknar till solsken och stooorm ?
Tog sovmorgon imorse, sov som ett barn till halv 1 - Vilket är ganska länge för den här fröken.
Drömde konstigt inatt...
Men det tycks vara bara en dröm.

Har väl inte gjort så tok mkt. vettigt hittils på min lediga dag.
Så jävla skönt.
Har visserligen diskat en del, tvättat och HÄNGT tvätt.
Att tvätta är ju lättsamt och inte alls krävande.
Men att plocka ur all blöt tvätt och hänga upp... Deeet är lite små trist.

Hela dagen har jag spelat min Gotlands-Playlist.
Den får mig att le och bara konstatera hur bra vi hade're...
Babblade med Jossi i telefån en bra stund.
Shit vilken resa.. Det kunde vi säga.. typ 14 ggr? Haha

Nu börjar magen skrika efter food.
Det blir kokt korv med bread.
Ikväll ska det ätas gott hos Mamii - Mysiiigt <3

(Jag gillar att Fridi gett våra homies från Gotland - Uffe & Krister nickname's U&K.
Låter som en sportklubb.. Haha - Schteeeeek)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0