Onsdag - Still sick

Åh jag är taggad för fest.
En glad känsla sprider sig i hela min kropp.
Åh jag vill fixa mig, ta en cider och pumpa bra låtar...
Ahhh..

Nu ska jag straxt cykla till jobbet.
Har ätit en lång, mysig, stadig frulle med Mamii & Kajsa.
Men nu har de dragit och här sitter jag.
Jag funtar på att klippa av mig mitt Visby Beach Club band också...
Det sitter fortfarnde kvar där runt min handled..
Jag försöker hålla fast vid den där resan tror jag....
Meen... Så töntig kan man nog inte vara.
Jag klipper det innan jobbet.


Jag längtar efter våra restrerande två semester veckor också.
Åh va skönis... Bara koppla av <3

Ha en fin dag lovers!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0