Spinkelidinkyy

Sega damen is bääck!
Äntligen helg - Helledig helg :D
Åh faaab!
Jag & Syster har meckat iordning en kyckling-paj som just nu står i ugnen och gonar till sig.
Vi har köpit coca-cola till också så ikväll myser vi på full effekt :P

Jag sitter just nu och tänker på att jag är ledig hela helgen och ler åt det.
Fräsht som fän.
Imårrn blir fest :D
- Iiih jag är laddad.

Igår.
Igår vare Torsdag och det var dax fören get-to-gaher med Holmlunds.
Vi lade ut filtar i gräset, solen smög sig på oss.
Köttet vart grillat och därmed även våra små magar mätta :D
Sen vart det fotboll :D
Och ni som inte vet det ska nu veta att jag & Syster är gamla fotbolls-veteraner :D Haha.
Och tydligen så satt det kvar i fotbolls-vaderna.
Det tyckte Holmis iaf ;-)
Men vart fan är kondisen?
- My gäääd, vart man trött eller!? ELLÄR!?
Myggorna åt upp oss också, men men.
Grymma co-workers och Ex-Co-workers :D



Idag äre en vecka till Gotland...
One little, tiny, spinkelidinky week...
Åhwaaaow!
ÅH WAOOOOW!!!

Nu måste jag checka pajjen.

Vi hörs zenaree haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0