Undrar vilken klänning det blir ikväll

- Morning..
Idag vaknar man pigg och utvilad.
Fräsh och helt nykter.
Igår vart det ju lugnt, lira kort och hade en mysig tjejkväll med ord ord och skratt.
Myys va...
'' Det va ba' tjejer va ''    '' VAH '' ...
Haha, jag dör, vilka värda dagar.

Nu väntar vi på att solen ska börja steka så vi kan dra till stranden.
Gör den inte det så drar vi nog en dag på stan bara.
Det är en mysig stad, och de verkar ha en del i shopping-syfte att erbjuda.
Thumbs up.
Jossan vill handla haha.
Sommarkläder, shorts, bikinis, och after-beach kläder.
Haha du är Underbar vännen <3

Vi får se när vi ska testa Kallis för första gången, det ser jag fram emot.
Men nu börjar jag bli frukost-sugen.
- Lite äggmackor ute blad rosorna snart kankse?

Ikväll är det fest igen, undrar vilken klänning jag ska välja då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0