Uffe & Krister.... Vi ses i sommar

Allright, hemma från Gotland.
Tillbaka från det bästa jag varit med om.
Det som hände är nu minnen - Underbara minnen.
Sjuka minnen.
Jag kommer kunna le åt den här veckan hur länge som helst.
Jag kommer kunna SKRATTA så länge jag lever.
Så känns det.

Jag var där med mina grymma tjejer - Fridis, Jossi, Carro & Syrris.
Vi bodde i en mysig radhuslägenhet lite utanför muren.
(Nästa år bor vi innanför - Utan tvekan)
Så blir efterfesterna hos istället ;-)
Inte för att det gick någon vidare nöd på oss för det.
Fridi körde oss ju i solen och när natten smög sig på och rosén tagit ifrån Fridis rätten till röda bilen så ringde vi Ralle :D
Haha... Eller Gotland him self lixom.
Öns billigaste svart-taxi, som inte alls var en privatbil.
Det var en vanlig stor taxi med skyltar och licens men han vara bara lite billigare än alla andra :D
Och han gillade nog oss...
I den bilen lyssnade vi på
'' Håll upp händerna för stureplan... Vår sköna stadsel.. ''
Och sjöng givetvis Uppsala för det var ju ändå Uppsala-veckan - Ärligt talat.

Och det var alltså en liten del av festen bara det :D

På dagarna schtekte vi på Tofta beach.
Alltså vi SCHTEKTE!
Sen åkte vi hem och grillade på våran idylliska bakgård.
Vi grillade every day minus pizza dagarna.
Fan va gott allt va.
Frukost åt vi i gräset i solen.
På våran bakgård :D

Vädret kunde vi ju inte haft bättre tur med....
Solen och värmen kom när vi kom, och lämnade nog med oss..

KALLIS...
Kallis kallis kallis...
- Om vi gillade kallbadhuset?
Som utnämnts till Europas bästa after beach.
Om vi schtekte där?
- My gäääd va bra det va!!!
ALLA bara VAR där, dansade, stod och bara öste.
Drack rosé eller sprutade rosé.
Musik som man bara inte kunde göra annat till än just ösa.
Alla skrek med, allas händer var i luften.
PUT YOUR HANDS UP IN THE AIR PUT YOUR HANDS UP INTHE AIR
Hur kunde man inte älska Kallis...
Kallis ägde!!!

Fest varje kväll utom en rehab kväll.
Gutekällarn var nog bäst, Burmesiter & Hamnplan var med bra.
Efterfesten på Hamnhotellet var också bra Hahaha...
(Gääd..)
Och Uffe & Kristers båt var med sanslös haha..

Jag älskar Visby.
Staden var uur mysig.
Efterfest i hamnen var inte dumt alls och lagom långt från klubbarna.

Imårrn kommer Fridis hit med alla tusentals bilder.
Vet inte hur vi lättast ska lösa Facebook-frågan precis haha...
Men upp ska dom :D

Nu lyssnar jag på våra låtar.
Pitbull - I know you want me
Kommer alltiiiid vara Gotland 09.
Alltid.
 Arrombaaaah...
Fråga vissa människor om vi nötte de...


Jag skulle kunna sitta här och skriva på här hela natten.
För det finns så mkt. som hänt, så mkt. jag saknar så mkt. jag känner.
Men de skulle ni aldrig orka läsa så jag ska börja runda av nu...
Jag lär återkomma ;-)

Mina tjejer....
- Hur ska jag kunna tacka er för de bästa dagarna i mitt liv..?
När jag och syrris vaknade imorse så ville vi bara att ni andra skulle VA här lixom.
Att bara få gå och lägga lite vindunkar hos Jossi där hon snarkar..
(Asså Gloria-dunkar...)
Att säga Tjaaa till min fina Fridis.
Nej förlåt..
Aldrig bara Tja.. Alltid MEEEEN Tjaa...
Det ska jag alltid säga till henne haha...
Jag saknade att Carro inte var här idag och sjöng...
När hon sjöng '' Uffe & krister - vi ses i sommar... ''
Så sjöng hon med kärlek haha....
Ni har gett mig minnen värda mer än ni någonsin kan tro.


Kommentarer
Postat av: Frida

AWESOME! :)



asså jag kan inte ens kolla på bilderna på U&K utan att garva ihjääl mig! ... vi ses i sommar ;)

2009-07-20 @ 00:46:51
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

Asså jag ÄLSKAAAR att du ger dom nickname U&K..

Jag döööör, jag öängtar tills jag får alla bilder hiiiit.

iiiiiih :D

2009-07-20 @ 15:14:16
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0