Visby - pics

Bjuckar på lite sköna pics från min fräsha vecka.

Jossan vart helt galen i vita vinet GLORIA.
Så till lsut så fixade vi en liten rolig anordning så hon kunde ha den på ryggen,
med en slang ur så hon kunde röra sig fritt och drink all the time.
På morgnarna låg påsen alltid tömd i hennes säng..
Skön tjej :D



Fina Firidis <3



Jossan snodde en snygg stol också.
Som hon tog med sig hem en sen morgon i våran svart-taxi..
Den hängde med flitigt på Kallis vill jag lova...



Frulle i det gröna...




Tofta beaaaaach!











Vissa vart stor-rökare...



På parkeringen fick vi Goddie-bags från Supermodell 400,
och här sätter vi på oss banden för fri entre på Visby beach club..








Mina mörka finissar <3










Kalliiiiiiis..






Sista eftermiddagen kom regnet..
Men Syrris var schnygg ändå.
POSARN




Jag & Carro vart då sugna på lite bärs i baksätet.
Vinet lockade men Jossi vägrade bjussa...
Festen drog igång haha ?




Väääärsta fräsha tjejerna last day.
Inte alls slitet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0