Vad hände med twinsen?

My gäd, fest igår?
Ja tack.
Faan va fest det va.
Carro kom hit, vi vart snygga, vi drack rosé, vi drog en taxi.
Åkte hem till Jossi som bor såååå fint.
Åh finisen bor fint <3
Där fanns det choklad och där fanns det muzzziiik haha.
Fest vart det, full vart jag.
Vi drog vidare till Framfickan så man kunde bli ännu fullare.
Där spelades Aaaarrumbaaah haha.... Skönt.

Sen vare Bj... Men huuur länge???
Jag & Syrran drog, utan att säga till tror vi?
Dåligt - Fett dåligt.
Mobilerna tappades, därför kommer jag höra av mig till mina tjejer från min gamla lur idag med gammalt nummer.
Shit vilken härva meeen allt går att ersätta.

Ikväll kör vi all in igen bah,
Med Frida va.
Snygga tjejen va.
Nej enn jag är fan laddad för det, snart äre jobb syrris drog nyss.
Still drunk?

Feeeett full igår...

Kommentarer
Postat av: Marlene

Oj oj vilken fest.. :P Hoppas det går bra att skaffa nya.. Hur tappade ni mobilerna?

2009-07-25 @ 19:38:23
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jaa de va galet :D

Syrris glömde väskan, ev. i taxin :(

2009-07-26 @ 19:53:50
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0