Beatie-Night

Hej solstrålar!
Här sittar jag, med ansiktsmask och har lite beati-night med Syster.
Jag väntar på att dushen ska bli ledig.
Peeling och fotskrubb och allt vad skönhet heter väntar.
En skön kväll, jag vill vara så snygg imårrn..
Har prövat lite tänkbara outfits för morgonkvällens dans.
Är lite sugen på en röd kjol jag köpte på Gina igår..
Eller en tunika också därifrån.
Jag ska visa all min shopping men har inte haft tid ännu.

Igår upplevde jag en av mina skönaste dagar på länge.
Vi vaknade med allt på våran sida.
Gick upp i solen, betalade räkningar.
Lämnade iväg min dator för koll... (Gått sådär, fler steg väntar)
Cyklade iväg och körde en fin frukost på stan :D
Jobbade lätt, shoppade fint på lunchen.
Seeeen mötte vi upp våra solstrålar för en underbar middag på Svenssons Taverna.
Åh jag tycker om mina tjejer så jävla mkt.
Maten var riktigt bra oh sällskapet kunde inte varit bättre :D

Och idag fick jag äntligen tag på en ny laddare till min kamera.
Vad jag skulle ha tag på var alltås en UNIVRRSAL-LADDARE som funkar till massor av olika batterier.
Slut på Fujifilm..
Slut på Classe classe Ohlsson...

Sist väntade Teknik Magasinet som aldrig har nåt på lager.
Vad tror ni dom sa..?
- Nej, de kommer hem NÅN gång under MITTEN AV SOMMAR'N!
Hejdå, tänkte jag...
Men sen fanns det visst ett ställe till i den här stan - Kjell O Company och där fanns deeet.
Kostade 400 spänn men de vare fan värt.
IMÅRRN FOTAR JAAAAAAAG!

Vi kanske hörs sen beaties :D

Nu får jag dusha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0