Cheescake & Pizza

God kväll!
Här kommer lite updateringar från mig i en stor, tom lägenhet.
Syrris är hos sin kärlek, jag sökte min kärlek med lite bakning :D
Satt och bläddrade i nya VR som kom igår och var helt tok-sugen på en cheescake som var med.
Dö-läcker verkade den, så jag har precis slängt in den i frysen.
Vi som försöker vara lite duktiga inför Gotland, men det går lite halvknackigt haha.
Förra helgen vart det ju också bak.
När Fridis var här och chillade så slänge syrris ihop en KLADD-Kaka som VA Kladdig..
Vi är lute duktiga ibland iaf.

Fredag-kväll som det är -
Jag gonade ner mig i soffan med en pizza och cola.
Åh, snyggt som fän.
Duktigt som fan ;.) Haha
På TVn - Talang. Bert är så grym :D

Och imååårn....
The Plastics are going out..
Det kommer vara som det brukar vara..
Vackert hår, målade naglar..
Lockat hår? Långa fransar...
PLUTIGA läppar :D Farligt höga klackar.
Bara ben..  Glittriga ögon?
Vackra kläder, dans i beneeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0