Ett ägigt liv.. Asså AAS - Ägigt!

Goder Kvällis...
Sommar'n fortsäter ??
Jag fortsätter att cykla iaf.

Vi skulle lyxa med Hemglassbilen ikväll.
Men vi missade'ren givetvis, hade tom. kollat på nätet och blivit sugna på speciella påsar.
Triiist, om den kom till våran gata så hoppade den att köra tutan.
- Sämst.
Så då fick det bli Cheescake a la Kirre..
Med mango, så det var också gott.

Nu myser jag ensam i soffan i min siden-robe..
VÄRT!

I helgen var vi Stockholm och kramades med nyfödde John.
- Hur söt han var?
 Såååå söt han var <3 Och mjyyk som en barnrumpa.
Så grillades det korv, grymt gott.
En mysig Söndag med hela familjen i regnrusket.
Tack Familjen, säger jag och låter PRECIS som Sunes pappa Rudolf :D

I Lördags vare utgång.
Tjejerna kom hit.
Det var en lyckad kväll, inte särskilld berusad, men väldiigt väldigt dansant :D
Låtarna kom så som vi ville.
Tack Tjejer.. Ni är ÄGIGA!





Kommentarer
Postat av: sofie

vilka fina puffror, hoppas ni hade kul :-)

2009-06-15 @ 23:45:46
URL: http://mylouise.blogg.se/
Postat av: carolina

hahaa.. charmig bild man lyckas med.

Jaaja, typiskt mig.



kärlek

2009-06-16 @ 09:02:03
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tack Sofie :D Vi hade det väldgt trevligt faktist :))



Och du blir ALLTID charmig på bild Carran!

Jag tkr. vi ska hänga snart..

2009-06-16 @ 09:05:49
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0