Grattiiiis alla som har sin dag idag!

Dagen med stort D är här, min var för två år sedan, oc det var den bästa dagen i mitt liv.
Jag skulle så gjärna uppleva den igen - allt var perfekt.
Till saken hör ju att vårat väder slog rekord, det kunde inte varit bättre..
Att frysa fanns inte på kartan, tänk att det är samma tid på året idag... Brr, hoppas det förblir uppehåll iaf.
Jag gick barfota i gräset på mottagningen...
Min vackra, kritvita klänning från Jenny Hellström kändes som en saga mot mina ben...

Allt var som en saga....
Gymnasiet var en av dom bästa tiderna i mitt liv, jag växte där.
Jag har så dåligt med bilder från den dagen, därför har jag varit så seg med att visa hur jag såg ut.
Men jags ka försöka få tag i släktens bilder, jag har dom liom bara framkallade...
Jag hade iaf en underbar klänning från Jenny Hellström, med djup skärning i ryggen.
Vita pumps med en liten silverklack.
Vita pälor och en knallrosa liten väska som jag köpte i Milano någon månad innan på våran klassresa genom Italien...

Jag Kajsa & Lina vaknade upp hemma hos oss, gjorde oss vackra.
Drack champagne och åt jordgubbar, sen sprang vi ut till Taxin...
Och dagen hade bara börjat...



Kommentarer
Postat av: sofie

Vilken UNDERBAR dag det var!! :) Och härligt väder! Blir så avis när jag ser alla fina studenter på deras flak idag, hihi!! :) verkligen bästaste dagen!

2009-06-05 @ 17:39:58
URL: http://mylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0