Innan jag säger godnatt..

Nu har jag låtit klockan springa förbi mig..
Jag borde ta tag i håret ungefär.. Nyss!
Meen jag börjar inte vrål tidigt imårrn - Halv tio ska jag och tjejerna ta tag I Holmis..
Det vart så fint idag när vi fixade så det blir en skön Lördag tror jag.

Nu är det riktigt bra SOMMAR-REA hos oss.
Massa fina grejjer åkte ner på rean idag.
Nästan alla märkes-shorts på 50%.
En hel del fina klänningar frå Lipsy, Tiger, Killah..
Bra rea, värt att checka.
Hoppas Syrris kommer ner och lunchar med mig, det vill jag.

Nu ska jag nog sätta mig i sängen och föna mitt hår.
Och blåsa mina små fossingar varma med den rosa hårfönen för dom är som vanligt is-kalla.
O-skönt att sova då.
Sover själv inatt så jag kommer som vanligt ligga snett över hela sängen så att jag ser bra ut i hallen.
Det känns som tryggast så..

Får se om jag orkar platta håret ikväll... Eller imårrn bitti..?
- Ja, där var det avgjort, hellre lägger jag mig och kikar i Vecko revyn :D
Hoppas min fläskläpp lagt sig lite till imårrn haha..
Undrar vad jag ska dansa i för klänning på Birger imårrn?
Nya vip-korten har kommit iaf, så man slipper traggla med lista.
Sköniiiis.

Nej nu mumlar jag bara...
Sängen nu, så får vi se om jag följer mina dåliga vanor och utebrlir här i helgen..
Vi får se.

- Sleep tight nu och ha en fin helg finissar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0