Jag avgudar min bubbla

Jaa jag bloggtorkar.
Jag har haft en GRYM helg, heelt grym.
Ska updatera med pix, för vi har tagit galet mkt pix.

(Nu flög det precis in en geting genom balkongen, så jag började nästan grina, men jag lyckades få ut den)
Pjuu...

Well... Vi körde världens fräshaste utgång i Lördags.
Carla, Matilda & Carolinaaaaa kom hit.
Jag ba flög på Carro i hallen när hon kom helt överrsakande.
Det var glädje.
Sen mötte vi upp Fridis utanför Bj.
Och det vart dans dans daaans hela natten lång.
Fett värt, bara bra musik.

Söndagen.. Sommar sommar.
Vi drog till Fyrrans utebad och schtekte och badade.
Vi ba njöt.
Hem till Mamma med blommor och choklad.
Urmysigt fika i skuggan.
Hem till oss, ut i Bellmansparken och grilla korv...
Grilla marshmallows, äta ölkorv :D
Lira kubb - Fölrora hårt i kubb..

Bilder kommer.
Nu ska jag sätta på mig nåt somrigt och gå i lugn takt med bra musik i öronen till jobbet.
Jag älskar mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0