Jag har en halvtimme på mig.. Sen lär jag dra

Heeey alla snyggissar!
Hope you do good..
Det gör iaf. jag, det kanske är därför jag uteblir här lite titt som..

Men nu är jag här och ska prata av mig i ren Kirre-Anda :D

Helgen... Vi har inte hörts sen dess iaf.
Jag & Syster hakade på utgångs-maffian - Carla & Frida.
Vi cyklade till Carlis nya plejs i Fålhagen och söp oss... Ganska fulla haha :P
Sköönt jävla krök, vilken fest vi hade.
Så värt <3 Tack tjejer, ni är grymma.

Jag & Syster drog till.. Hör och häpna... Terrasseeeeen Hahaha....
Inget ställe vi brukar hänga på direkt.
Inget dansställe... Inget tvillingställe ;-)
Såå.. Jag drog haha.
Nog om det.

Sen var det Söndag.
Jag & Syrris hakade på Mor & far till Ikea-ormådet.
Det vart lite bra klädförfaringslösningar handlat för våran del.
Det vart såå bra..
We need all we can get.

Sen bjöds det på Söndagmiddag hemma hos mammssi.
Fisk med kokt färskpotatis och sån där god sås som jag önskade.
Med hackat ägg, rödlök, persilja, creme fraiche och gräddfil.
Oboy.. Vi åt och åt och åt...

Igår vare Måndag... Idag Tisdag.
Fullspäckad vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0