Kebab inom en timme - Diet is faar away

Nu väntar jag & girlsen på käket.
Till lunch styrde vi isterband med stuvad färsk-potatis och rödbetor.
Feeett gott.
Att äta dagen efter är typ det enda jag tänker på..

Igår var det dans på Birger.
Sjukt roligt, sjuka människor.
Vi lämnade rutinerat stället precis innan garderobs-kaoset drog igång vid kavrt i 3.
Hojjarna till Max och Max ÄR segast på att servera käk.
Meen gott vare, vi åt som fan.
Orginalmål med lökringar och cheese tops.
Grymt - Jag mår bra av lökringar och cheese tops!
Syrris hojjade hem till A i Svartbäcken och jag & Matilda cyklade hem i den ljusa natten.
Vi sov så sjuukt skönt.
VÄRT!

Vädret har växlat hela dagen så vi har både fått sitta på balkonegn och mysa i regnet och varit ute i solen och käkat glass.

Och nu väntar vi som sagt på middagen.
Har precis ringt och beställt kebab.
Med nybakat bröd och pommes och hela baletten.

Värd kväll med värd dagen efter.
Jobb imårrn... Det är lyyyngt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0