Midsommar

Glad midsommar på er!
Jag & Syrris var CHILL igår.
Vi var bara hemma och hade det skönis.
Åt gott <3
Shit va gott allt va :D
Massa sill, färskpotatis, gräddfil med gräslök, gott tunnbröd, rädissor, ägg...
Allt gott som ska stå på bordet.

Plus att vi gjorde VÄRSTING-TÅRTAN :D
Marängtårta med grädde, marsansås och jordgubbar.
Det var den finaste och godaste tårta jag någonsin gjort...

Ikväll är jag sugen på midosmmarfest.
Det är ju soliiigt :D
- Hojta om ni är sugna människor!
För det är vi :D

Det är en sån SKÖN dag idag.
Vi fick sova ut...
Upp och dusha och fräsha till sig och håret.
Har diskat undan sen igår, städat - dammsugit.
Städat mig själv.
Och ändå ska vi jobba, det känns hel skönt.
Sen ska vi nog hem och grilla hos Mammi efter jobbet.
Och sen får vi se om nån är sugen på fest för då kör vi :))
 



Fyra lager maräng....
Faaan va gott det va.
Det är vad som serveras till frukost hos oss just NU..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0