Min stockholmsdag







Jag åkte till Stockholm imorse, helt själv.
(Woow.. Haha)
Ruggigt väder som senare skulle sprickla upp till en underbar dag..

Jag frågade mig fram och hittade på rätt buss.
Men det visade sig att jag kom lite långt ifrån målet - Titan Television AB
Det skulle bli en rejäl promenix, sa chafförn.
- Jahaaa... Mumlade jag..
Tyst.. Tom buss.
- Äh, jag KÖR dig, säger chaffören sen som faktist hade tom buss förutom mig.
Han svängde av sin rutt lixom, ut på en annan väg, körde om andra bussar.
Ställde in nån GPS och körde mig i princip till dörrn, släppte av mig precis utanför.
- Tack, sa jag.
Som slapp virra runt i en främmande staad ( Haha) I mina heels..
Såå värt.

Intervjun som filmades gick skit bra.
Det var inte alls nervöst.
Så nu får vi se... Kul att bara gjort det här tkr. ju jag.
Skulle jag komma med så kan det komma att krocka med Gotland såå...
Det skulle suga hårt, vet inte ens vad jag skulle välja..
Men äh, jag kankse inte ens kommer med ju, absolut inte säkert.
Även om HON (Bea... Vad hon nu heter, som är med i vakna med the voice) Älskade mig ;-) Höhö

Min dag var underbar..
Med 2 Linor.
Vi åt världsgod pastasallad i solen..
Sen slog jag och Carro oss ner i en solig, gräsig park och åt piggelin = Grym tid
Värd dag.
Tack ladiiiies <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du vara med i ?:)

2009-06-11 @ 23:39:52
Postat av: Kristina

Jag kmr. säkert inte ens med.

Meen jag talar om när jag fått besked hoho ;-)

2009-06-12 @ 10:01:05
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0