New shoes

Jag har ju inte ens haft tid att visa er mina nya skooor.
Visserligen har Syrris gjort det..
Men det kanske finns nån som favoriserar min blogg framför hennes så jag ska visst visa här också ;-) Haha

Vi köpte dom i Torsdags.
Jag hade nämligen sett en ladie som va in på jobbet i början av veckan med ett par av dessa shoes.
Dom var så sjukt snygga, jag letade efter dom på nätet men utan vidare lycka..
Så gick vi förbi Scoretts skylt och där stood de <3
Så vi sprang upp och slog till, på de och ett par sjukt snygga pjux i vinrött skinn med nitar.
Något man inte har.





Im in love <3
- Visst var det fint med filt-klädd sula?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vill bara tipsa om en GRYMT bra sajt där du kan få GRATIS märkeskläder, prylar och presentkort till några av Sveriges trendigaste butiker.

Kolla in http://www.freestreet.se/?r=1115



/Lotta Johnson

2009-06-12 @ 10:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0