Tandblekning

- Morning Lovers!
Jag & Syrris kom upp lite för sent imorse, vi hann ju men det vart inget chill framför TVn precis.
Som vi annars har god tid för på morgnarna.
Skulle precis springa ner till cyklarna, så dubbelkolar jag shemat och ser att jag inte alls börjar 9 utan 11.30...
Där missade hon den sovmorgonen lixom..

Men det var ändå soft, jag hann diska undan och slänga in lite tvätt i maskinen och så..
Nu dödar jag bara tid.
Och kom på att jag kunde berätta lite om tandblekningen jag använder.
Eller försöker använda ;-)

Crest heter den.
Crest Whitestrips.
Jag har prövat olika grejjer förut, skenor och pennor och så.
Men det här är sjukt mkt. bättre.
Det är just STRIPES man placerar på tänderna bara.
Med blekningsgrej på så de fastnar lixom mot tänderna.
Hur smidigt som helst, det syns knappt att man har de i fast man snackar.



I boxen ligger 38 pkt. med två remsor i varje.
En remsa för övre tandraden och en för den nedre.
Skit smidigt att använda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt blekningen??

2009-06-16 @ 19:14:29
Postat av: Kristina

På nätet, finns på drugstore.com :))

2009-06-16 @ 21:53:11
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0