Tänk om... Vad ska jag ha på mig?

Jag fick en fråga om hur jag bleker tänderna, jag vill så gjärna svara på era frågor ordentligt, så jag vill inte bara hatsa fram ett svar om det nu.
Vill gjärna lägga upp lite bilder, vilket jag ska göra.
Men jag hinner inte nu...
Så jag får be att återkomma om det, och jag lovar att göra det.

Sen vill jag bara skriva ner en annan sak.
Att jag ska till Stockholm på Torsdag morgon.
Till Titan Televison på intervju/casting.
Haha.. Det ni!!!
- Vad kan det handla om då tro?
Haha jag ska inte säga mer förräns jag vet något mer, jag gillar inte att måla upp saker innan man vet nåt.
Men om jag kommer med och det går bra.. Då ska jag säga ;-)
Vi bara gick och skrattade hela dagen på jobbet åt det...
Spännande.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du är inte lite vågad du inte :P

Lyllo er.. jag vill också åka till huvudstaden haha!

2009-06-09 @ 19:20:10
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0