The sun woke me up by knocking on my window

Morning sunshines!
Jag vaknar med ett glatt humör, sovit som en stock - FAST jag sov med stängd dörr.
Ville försökra begränsa riskerna att dela säng med en nattfjäril som fanns någonstanns i lägeneten.
Och säkert FINNS...

Men idag äre sommar, jag är ledig.
Ska dra och bada med Matilda.
Bikin är på, jag är redo.
Ska förbi dadii och hämta min cykel bara.
Packa lite filtar och kex och sådant mysigt också.

Igår efter jobbet så mötte jag upp Syster, Andreas Och Matilda.
Vi gick och handlade käk och satte oss på bryggan i solen.
Sen kom Fridis & Carlis också.
Mysigt värre.

Jag hade en kväll för mig själv igår, kollade på Beck, ett avsnitt jag sett, men ett avsnitt jag gillar.

Nu lär jag fixa lite här så jag inte blir försenad :))

Ha en snygg dag ladiees!






Kommentarer
Postat av: Areyanna

Jätte vackra bilder!! Schysst kamera!! Mina blir rätt kassa med tanke på att jag tappat den eller nån annan gjort det hihihihi, have to buy a new one, när man ser dina bilder =) hihihihi=)

2009-06-30 @ 23:14:03
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0