Jag är tråkig

- Heeey sugar-bites.
Jag och syrris ligger här helt utslagna i soffan och kollar på Playmatesen på femman nu.
Käkar rostad majs, det är såå gott!!

Mina kvällar försvinner så fort känns det som, stägning på jobbet och man är inte hemma förrens 19.30.
Då ska man äta, dusha.. Sen är det kväll.

Men vi kör en snabbis.
Äter - I told you, rostad majs is the shit.
Hår - Flätat och snett och vilt
Soff-buddy - Syrris, världens bästa Syrris
Middag - Nåt skit äckligt :(
I glasen - Bubbelvatten
Kliar - På armarna, myggbeeett :((
Vill - Att vädergudarna gör Uppsala till värsta charterstället resten va mitt liv
Dagens Nytt - Espadrillos & bikini från H&M på posten
Borde snart - Masa mig in i dushen
Helgplaner - Förmodligen besök på Birgers sommarpremiär
Dagens gjärning - Syrris har städat vårat hem
Dagens faktist inte gjort - Cyklat (!) Haha..
Är - Tröött, so so sleeeepii (Babii voiiice)
Längtar - Efter Gotlaaand

Ikväll konstaterar jag - Dessa 'kids' ger oss skratten..
Ett jäng små killar glider in på Holmis, förmodligen med ihopsnurrade byxslut med tre gummisnoddar, super asså suuuper stylat hår, som nog så fort de kommit in i butiken börjar peka på kläder..:
- En sån där har Danne...
- Kolla, samma som Aaron har.. Osv..
(För så gör alla, det är viktigt vad alla andra har)
Sen säger dom det roliga, som jag och syster säger varje dag from that day haha...
Pojke 1.
'' - Nej men jag har börjat spara pengar för sommar'n..''
Pojke 2.
- A samma här...
(Man undrar vart dom ska.. I sommar)
.. - Glaaaass, goodis, läsk varje daag...
Haha vi dör för de...
SAMMA HÄÄÄÄR!
Spara, spara spaara... Haha vi skrattar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0