Hon säger att hon är jag...

Heej kvälssisar...
I detta nu så njuter jag oavkortat
Det är helg - och jag ska ha helg.
Är ledig både Lördag Söndag & det känns gryymt, det är få hellediga helger faktist..
Jag & Syrris har myst framför TVn.. Kollat Talang och skrattat åt Bert ;D

Undrar - Vart Sommarn är?
Gör - Jäspar
Myser - I gamla fotbollsbraller
Hår - Kort och ljust (Jag börjar älska blondt hår, levande blondt hår på sommaren.. Åh vackert )
Naglarna - Vääxer :D
Kallast idag - Cykling hem i Uppsalas motvind 'Gaaah'
Blir glad av - Lil Lindfors 'Rus'.. Jag nynnar med lite tyst och mysigt
Känsla - Glad, förväntansfull;-)  )
Dagens godaste - Smågodiset från hemköp på lunchen.. Wow!
Göra på Söndag - Ikea med mammsi, papssi och syrris.
Sötast idag - MMS från broshan på den sjuuukt fina new-borned <3 <3 <3
Ser fram emot - Sovmorgon two days, dra mig baklänges vad skönt!
Dagens plagg - En sjuuukt snygg klänning från VILA som vi roffade åt oss i både champagne & rosa..
Kvällens lukt - Stearinljus tända med tändstickor luktar mys...
Dagens avund - Att se dagens studenter
Dagens gåva - Nya tnadborstar från tandvården i brevlådan, fan va skysst!




En av dessa O-somriga dagar, när man måste trycka ner en keps över fejjan..
Jag tänker heller aldrig mera cykla iväg i regn med tygskor utan strumpor..
För det blir svinkallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0