Solen - Jag är kär i diiig

Idag har jag haft en gryym dag.
Helt stört bra.
Sov ut, Både Matilda & Syster ringde och väckte mig, men jag somna om iaf.
Hann med en liten chill-stund på Mamiis uteplats i solen.
Skit skönt.

Sen cyklade jag ner på stan i en söt klänning.
Did som catch up med Syster, hookade med Matilda.
Vi drog till Vårdsätraviken och badade.
Fett värt, bilder kommer, vi gick mest loss med Ms kamera så jag väntar tålmodigt :))

. Hem - Handla.
Ut i Bellmansparken, drog igång grillen,
Tryckte fyra korvar med bröd och mkt. räksallad...
Carla kom.. Fridis kom.
Andreas kom.. Och Jossan kom :D
Mina fina <3
Jag & mitt lag gick in hårt för en kubb-turnering.
Tills lut började klossarna gå omkull.
Men om det gick bra..?
Jaja, sällskapet var det viktiga.

Jag älskar att vara med er - Att bara hitta på nåt mys med er.
Det är så mysiiigt <3
Ni gör mig lycklig, ni gör mig rik.
Ni är så vackra, ni är så värdefulla för mig :))

Lång dag, nu ligger jag & Syrris nerbäddade.
Dushade och sköna.
Kommer somna sjukt gott nu..

. Sleep tight mina fina readers <3
Vi hörs imårrn.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0