Barraampappapapaa

Jag måste bara säga TACK TACK TACK för igår.
Alla som var med - Vi ägde!!!
Hela kvällen gick som på räls.
Jag skulle inte vilja ändra på nåt.

Nu  sitter jag & Syrris i bikins och har fest igen.
Vi poppar sönder Rap das armas - Cidinho & Doca!
Bättre låt finns inte, fan va vi dödade igår :D
Jag kankse fortfarande är full - Fett glad.
Inge bakis iaf.

Carro ringde nyss - Snart drar vi och badar.
Har laddat mediaspelarna med den här låten.
Jag vill att nån ska ha med sig en bergsprängare och ställa på våran filt och sätta den här låten på repeat och högsta volym.
Så kan jag ligga där och festa och bli brun.
Snälla ta mig dit.

Tack för igår.
Allt var underbart.
Jag & mina snygga tjejer - 383 bilder.
PÅ MIN KAMERA SOM ÄNTLIGEN ÄR IGÅNG:
''Ja max 400 bilder per kväll PER KAMERA '' Haha
Så sant... Så vart det.

'' Ni ska inte ut ikväll va? ''
'' Nej, det är lugnt ikväll ''

Så mycket ironi man någonsin kan böka in i en konversation.
'' Jag vill vara som er ''

Haha faaan jag bara blir nöjd när jag tänker på igår.
 Vill jag ens se VIMMEL från igår haha?
Det känns som att kamerorna var överallt.. Hoppas dom sållar haha.

Shit TAAAACK KVÄLLEN ÄGDEEE!





Kommentarer
Postat av: erika

tja! skitsnygga skor! vart har du köpt dom? :P

2009-06-30 @ 19:26:33
Postat av: Kristina

De är från Scorett :D I love them

2009-07-02 @ 07:45:36
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0