Trött på läsare som inte vill vara här

Nu har jag dushat av mig och tvättat håret inför Lördagens Fest.
Mitt hår är ju som en del av vet ganska självlockigt ;-)
Och det blir halvtjusigt, speciellt när man har så kort hår som jag har. (Utan extensions)
Så plattången är en av mina bästa vänner och det blir en sån lång och jobbig process att tvätta, föna torrt och platta håret innan utgång när man slutar fem.
Allt det där INNAN man får börja volyma med volumemaster och kanske locka och dona.
Såå alltid tvätt kväll före utgång :))
Nu äre klart.. Hur viktig infromation det nu va.

Har smakat min cheescake, men den var nog inte riktigt klar.
Eller så vare för mkt. cream ovanpå, men det var gott att skölja med cola.
Och med röda hallon på så blir det käänon, det vet jag :D

Nu till en annan sak.

Well, jag liker att 'prata' av mig och skriva ner vad jag gjort och gör.
Det är btw. därför jag skriver här, och det är ju MIN blogg så jag lär skriva om just mig.
Jag blir så trött när folk måste skriva så negativa kommentarer.
Alla kan inte tycka lika och att man skriver om man tkr. att något är dåligt, fel eller fult är inget fel, jag granskar inte ens mina comments innan.
Det är okej lixom.
Men när man börjar skriva dåliga grejjer bara för att man ogillar en person som den är.
Då tkr. jag bara att man kan låta bli, vem mår bra av att läsa sånt?

Jag veet, sådanna människor kommer alltid att finnas och de ger fan i vad jag skriver här.
Men snälla låt mig va, ta bort mig från Facebook eller säg vem du är så tar vi gladigen bort dig så slipper du se våra uppdateringar som tvingar dig in på våra bloggar för att skriva skit.
För det är inget vi gläds åt iaf. och att vi tänker sluta blogga för att du tkr. det vi skriver är meningslöst?
- Vem tror DU att DU är då?

På min blogg som är som min dagbok som är offentlig så skriver jag bara vad jag tänker och tycker.
Jag är mig själv fullt ut, skriver som jag pratar (Med min basröst?), visar bilder på mig som jag är.
Tydligen så finns det även andra som tycker att det jag skriver är intresseant, roligt eller läsvärt av annan anledning, annars kan jag inte förståå varför de skulle klicka sig in här.
(Ja jag vet att de finns, för det får man statistik på)


''Förlåt vet inte vad jag ska göra blir så himmla avundsjuk på er... vill också vara lika hippa o coola, vill också ha PLaaStic I ansiktet så att säga, Vill också ha Små Tuttar och bas Röst...

Hmmm Finn 5 fel...
''

Denna mogna komentar skrevs på Syrrans blogg tidigare idag.
Om det är felen du kan hitta på oss, att vi har små tuttar & mörk röst?
Då känner jag mig ganska perfekt faktist.

vad tror ni`?`` tror ni att folk är intresserade av att läsa era bloggar? Knappast... bara lägg ner du också. köp en dagbok. SNälla


altså lägg ner bara.... vet inte vad du skrivit för jag pallar inte läsa, men bara lägg ner. köp en dagbok eller något, det är värkligen inte intressant.......

Lika trevliga var de där..?
Tack, så jävla onödigt!

Kommentarer
Postat av: Serri

Hej Sötis!



Strunta i alla elakingar, de facineras av dig på ett eller annat sätt annars skulle de väl inte hänga på din blogg hela dagarna ;)



Du är supercool!

Har fina små fasta bröst, mycket finare än stora hängiga ko-tuttar!!!

Du har plastic i läpparna för att du vill, kan och har råd med det!

Din stämma är ljuvare än fågelkvitter ;)



Du är helt enkelt FAB!!!



Puss & Kram

2009-06-13 @ 14:02:17
URL: http://serritimes.blogspot.com
Postat av: esther

hej! jag tycker din blogg är mycket rolig att läsa. Elaka kommentarer är bara för att folk är avundsjuka! hoppas du fortsätter blogga :-) kram kram

2009-06-13 @ 16:46:30
Postat av: Jessica

Fy fan vad jag älskade detta inlägg! Så sant, så jefla rätt!



Jag älskar när människor står på sig! Du har så fruktansvärt rätt! Säger bara: YEAH!

2009-06-13 @ 16:51:14
URL: http://qes.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag säger Tack till er tjejer!

Uppskattar sådanna kommentarer truly <3



Ni är så fina

2009-06-13 @ 20:56:43
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Julia

Gillar din blogg skarpt och älskar att du skriver på ett så roligt sätt, orginellt och sött :)

2009-06-13 @ 22:25:57
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Jennie

Folk som skriver sånna saker är bara avundsjuka ! :) Folk verkar inte ha så mycket mer än gnäll att komma med i bland ! Folk fattar nog inte inebörden av en "blogg" ibland. Jag håller i alla fall med dig. :) Negativa kommentarer kan dom hålla för sig själva ! :)

2009-06-14 @ 17:17:34
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tack igen tjejer, det värmer så himla mkt. att läsa.

Taskiga kommentarer får en att må dåligt, man tänker iaf. på det, ingen vill nånsin höra sådanna saker.



Lika väl värmer en vänlig kommnetar ALLTID.

Det värmer...

2009-06-14 @ 19:12:17
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0