Jag vill inte läsa dina kommentarer längre..

Postat av: Mmmm

urs nej små börst.. det lär ni ju fixa. och era ögonbryn ser ganska vassa ut. nästan så man tror att man ska peta ut ögonen om man kommer för nära.. kanske också bör fixas. hängiga armar , dålig hållning. the list goes on baby. kommer bli dyrt för er om ni ska fixa att som är skevt på era kroppar...

Eller så bara lär ni er att tycka om dom endå. Låter så jävla patetiskt när du skriver "För vi vill inte ha små bröst" hade du skrivit jag är jävligt nöjd över min kropp som den är så hade jag haft så mycket mer respekt för dig. för nu ligger det ungeför på -0.

Hatar meniksor som interst inne hatar sig själva och är så jävla osäkra över sig själva men utåt ska dom försöka vara så himmla fina o coola o låttsas som ni är något. Fast ni ska veta en sak. man ser igenom er så sjuukt lätt. behöver glimta på er i 2 sekunder för att se hur rädda och osäkra ni är för hur ni ska uppfattas...

och det är väldigt synd tycker jag.

försöker bara hjälpa er..

ni är för ytliga. fösök fixa era innsidor innan ni börjar med nått annat,

det är mitt tipz...



Återigen... Kommentaren skrevs till oss på Systers blogg.
Jag ska försöka fatta mig kort, men jag MÅSTE ändå ta upp det igen.

Sluta att dömma oss, sluta besök våra bloggar, ta bort oss från Facebook så slipper du läsa om oss.
Vi vill int ha dig här, jag vill inte läsa dina idiotiska kommentarer.
Jag blir inte glad av att läsa dom, det gör mig inget gott alls.
(Om det nu är som du säger - att du vill hjälpa oss)

Jag förstår inte hur du skulle kunna tro att du hjälper någon du tror är så osäker som du skirver att jag är -
Genom att tala om för mig vilka brister jag har.
- Att jag har dålig hållning och har ful röst?
Skriver man sådanna saker så gör man det för att få en människa att må dåligt, inget annat.
INTE för att hjälpa, jag vägrar tro det.
Folk har klagat och skrivit negativa kommenater om våra ögonbryrn ett flertal gånger förut,
Var vi nu så osäkra som du påstår dig VETA att vi är så hade vi nog ändrat våra ögonbryn för länge sen.
Om vi målade våra ögonbryn för andra, men nu trivs vi med de som dom är och därför låter vi dom vara.
Tkr. det är så sjukt trist att du då måste tala om för mig att de är fula.

Att jag har HÄNGIGA ARMAR!
- Va fan tror du jag är ute och powerwalkar för då?!
- Va fan tror du jag försöker hålla dieter för?

Och det har jag skrivit sjukt många gånger här på min blogg, men det har väl du inte läst eftersom att du tkr. det bara är skit här.
Men då ska du sluta och dömma mig, när du inte vet något om mig.

Man behöver inte vara osäker för att man bryr sig m sitt utseende.
Att skriva att det är ett av fem fel att jag nu har plastic i ansiktet - Jag har precis fyllt mina läppar med 'Plastic' och det av egen fri vilja för att JAG vill ha det, för att JAG tkr. det är fint.
För att JAG måt bra av det!

Du säger att jag ska FIXA min insida...
Jag trivs med mig själv som människa - Jag tkr. att jag har en fin insida.
Du vet ingenting alls om min insida.

Jag ogillar dina kommentarer, jag ber dig att sluta med dom.

Wow, du hade haft respekt för mig om jag skrivit att jag är nöjd med min kropp istället för att skriva att jag inte VILL ha små bröst.
Tror du att jag har någon respekt för dig när du skriver som du gör?
Tror du jag bryr mig om DU har respekt för mig?
För det har du uppenbarligen inte, då beter man sig inte så där.

Du vill HJÄLPA oss?
Mitt Tipzzzz till dig är att sluta bry dig så mkt. om andra om bry dig om din egen insida som tydligen inte heller verkar vara perfekt.

Tack till er fina som pushat mig, gett mig vänliga ord.
Det kan man aldrig få för mkt. av.
Ni är vackra <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

you go girl

2009-06-14 @ 20:35:58
Postat av: Mickis

asså man blir ju för trött, på vissa personer som bara vill vara elaka- stå på er twins!!! Synd att de finns sådan personer som bara e avundsjuka!



Kramar till er, heja heja!!

2009-06-14 @ 21:28:09
URL: http://roxenmo.se
Postat av: kristin

Hej jag är en tjej som undrar en sak. Jag har sett bilder på er sen tidigare då ni va lite större än ni är nu. Vill abslout inte påstå att ni va tjocka eller så, men jag undrar hur ni blev så smala?



Mvh kristin

2009-06-14 @ 21:28:29
Postat av: Kristina

Tack Mickis!

Vi står på oss.



Och Tack Kristin också - små smala :)

Jag vet inte från vilken tid du menar,

jag skulle väl nog inte säga att vi har varit stora, men det skrev du ju iochförsig att du inte menade..

Men vi började powerwalka förra våren, har gymmat en del i omgångar och kanse en del dieter :)

Thats it.

2009-06-15 @ 08:12:55
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: anna

Ni behöver inte ta åt er för inget av det hon skriver stämmer iaf. Jag tycker både du och din syster är jätte fina. Det är bara avundsjuka jävlar som håller på sådär.. Dessutom så är det fegt som fan att vara anonym!! Stå på er :)

2009-06-15 @ 11:49:26
URL: http://nets.blogg.se/
Postat av: kristin

Okej.. =)

Nej jag såg bilder från eran student. De va dem jag tänkte på. =)

Okej men vilka dieter har ni kört på då?



Mvh Kristin

2009-06-15 @ 15:09:13
Postat av: Kristina

Anna. Tack så himla mkt.

Ja, ska man tjattra så kan man åtminstonde stå för det med sitt eget namn.



Kristin. Jaha okej.. Jo det är ju drygt 2 år sen,

vi var säkert större då, rörde inte på oss alls och har alltid ätit vad vi velat.

Dieter och dieter, vi är dåliga på att hålla sånt faktist, men just nu försöker vi iaf. skippa bröd, ris, pasta och potatis.

Ibland faller vi dock dit och då blire det en Big mac till lunch höhö ;-)

Men man ska göra allt med måtta :))

2009-06-16 @ 10:52:41
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Marlene

Åååå vilken omogen människa. Det va väl sånt man slutade med i högstadiet? Om man inte gillar nån varför besöka deras blogg? Jag besöker er blogg för man är nyfiken på va ni gör och ni skriver bra :D Ha det bäst tjejer!

2009-06-17 @ 10:56:23
URL: http://marlene.bloggspace.se
Postat av: Kristina

Åh tack Marlene vad söt du är!

Ja man vill bara GE FAN i dom..

Nu kände jag mig bra igen ;-)

2009-06-17 @ 11:32:14
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0