Bilden syns inte ens eller?

Shuuu bloggen..
Tisdagkväll, vi har gonat ner oss i soffan.
Vi har lyxat med nyponsoppa och glass, åh vad gott!
Det borde man äta oftare, vi ska alltid ha glass i frysen har vi sagt nu..

Och sen har vi bestämt oss för att köpa hem äpplen också :D
Åt ett varsitt grönt äpple ikväll, var skit gott.
Tog det på power-walken så vart man inte så hungrig som annars.
Bra mellanmål, eller aptitretare som vi nog säger haha ;-)

Det var ingen lip-injection ikväll :( :( :(
Hon åkte på magsjuka så hon fick ställa in..
Hoppas vi får en ny tid den här veckan.
We ARE getting bigger lips :D
Jag längtar ihjäl mig.

Imårrnkväll ska vi ut och käka med jobbet, det ser jag fram emot.
Ska bli trevligt.. Och GOTT :D

Sen får jag med mig Carro till Sthlm på Torsdaaag.
- Wiiieeehaaa, det gjorde mig vrål glad.
Då kan hon lugna mina never och jag slipper sätta mig på fel tunnelbana... Själv iaf :P Haha
Sen ska vi luncha med Lina :D
Åh vilken bra ledig dag.
Synd bara att jag inte får åka på castingen med mina nya läppar...
Meen men..

Nu vill jag dusha, sen sova.
Ahh kommer vara så trött imårrn bitti.
Börjar 8.00.
- Gosh... Help me..




Ute i Gamlis...
Glider förbi dom där kidsen.
Vi hinner förbi dom om en halv meter och vi hör de klart och tydligt.
Hur gamla är dom eller inser dom att man kommer höra..?
'' Dom där två jobbar på Holmlunds''
- Tvillingarnaaa...
Sen busvisslas det så länge man syns liom.

Nu dusheeen

Kommentarer
Postat av: Carla

8.00??? Ska de va nå å gnälla över!!! Jag börjar fan 6.20 imorn!! De du, de är hemskt de haha

2009-06-10 @ 17:32:29
URL: http://carlatycker.blogg.se/
Postat av: Mmmm...

vad tror ni`?`` tror ni att folk är intresserade av att läsa era bloggar? Knappast... bara lägg ner du också. köp en dagbok. SNälla

2009-06-11 @ 11:14:30
Postat av: carolina

assså kirran jag garvar, jag sitter här & garvar..

Denna uppenbarliga bitterfittan är här & härjar också.

My gääd, snacka om no life. Bara glida runt & lägga energi på att vara ett ass, men kul för dig ''Mmmm...'' Du kan inte ha mycket för dig om dagarna.

Sitter läser & kommenterar bloggar du inte ens gillar.. Hur tragisk får man lov att bli?!



HOHO, humor är vad det är!! Ren & underbar humor..

2009-06-12 @ 09:04:08
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kristina

Visst vem fan är den här trötta männsikan?

Tydligen så klickar sig folk in på våra otroligt trista bloggar även om man tycker dom suger så tycks mna inte kunna låta bli.

Svar till dig: Folk läser!

2009-06-12 @ 10:04:09
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0