Bildbomb jag glömt

Jag bjuder på lite bilder från i Lördags.





























Kommentarer
Postat av: carolina

JÄVLA GYNNING BRUD ;) ;) ;) :)

2009-06-18 @ 12:07:14
Postat av: Anonym

åh vart har du köpt dina heels på bilden? :D sjukt snygggga

2009-06-18 @ 18:20:31
Postat av: Kristina

Haha taack Carro ;-)

Då matshar vi :-*



Dojjerna är från Scorett.

Finns nu - Jag är helt kär i doom :D

2009-06-18 @ 20:05:46
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: k

En hår fråga eftersom du är så fin i ditt :D Har du clips eller är det annat? Är så sugen på löshår men vill nog helst att det ska sitta då utan o behöva ta i o ur det som med clips, har du satt i själv ngn gång med vax o sån värmetång, isf var det svårt? Mvh Karro

2009-06-19 @ 18:41:06
Postat av: Kristina

Karro - Tack tack :))

Ja jag har clips, har alltid användt clips.

Så jag vet inte hur det är att sätta i det.

Jag är också sugen på att sätta i det nu, bara över sommaren.

Annars funkar det bra med clips för mig.

Håret håller sig fräsht längre eftersom man tar ur det när man dushar och sover.

Sliter inte så mkt på det på så sätt.



Pröva med clips först, de flesta som prvat både och verkar tycka det är lättare och smidigare med clips :))



Lycka till, Kraam

2009-06-20 @ 10:13:27
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0