På min önskelista står..

Nu sitter jag och bleker tänderna...
På min önskelista står Audrina Pattridge's tänder, de skulle passa mig tror jag ;-) Haha
I helgen blir det utgång, jag hoppas ni är på.
Tänkte bjuda hem jobbet iaf, så många som inte kunde sist.
Och alla mina ladies förstås..
Carlis kunde kankse inte.
Men jag hoppas fortfarande på dig bara så'ru veet det ;-) -Flörtis-
Och Fridis kommer ju faktist hem for good typ, så jag hoppas att inte flytten tröttar ut dig utan snarare får dig att riktigt längta efter en kväll i höga klackar med stora glas i händerna... Hoppaas...
Jossi SKA ut för det är bara så ;-) ?
Matilda
är ju mest alltid ute och slirar så jag hoppas jag slipper tjata ihjäl på dig.
Och du har inte varit här än såå.... You betta COME ;-)
Carolina vill jag ha med.... Men Carolina tänker jag inte tjata på.
Jag vill ha med mig Finis ut, men annars väntar jag :) <3
Vi får se... Jag ska iaf. ut och dansa :D

Vad ska jag göra nu?
Fortsäta min fest.. För det ÄR fest hos mig.
Asså PARTY - PARTAJ! Brudar & Hångel... (Jag är bruden och... ehm hånglet kankse kommer)
Haha citerat BERT LJUNG då för er som inte alltid älskat svensk film och svenska serier och så :D



Jag älskar mina nya briller <3
Me HJÄRTA dom lixom haha..


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh sötis, hade gärna festat med er i helgen, men kommer nog inte hem förrens på söndagen ju.. Sen är jag hemma i Uppsala och alltid på festhumör såklart! ;) Massa fint hade du köpt också! Wiie!

2009-05-25 @ 23:36:04
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åh typiiiskt :( Men okej, att du är hemma mkt sen, det duger braa :D

2009-05-27 @ 20:57:50
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0