Just nu

Nu har jag tagit tag i mig själv och den här dagen lite.
Kan inte ligga och sjuka bort hela dagen.
Tjejerna kommer hit ikväll och inspekterar så jag har städat lite nu.
Diskat, plockat, dammsugit och hängt in ren tvätt.
Och städat mig själv i en varm dush.
Så man inte luktar snor för tjejrna ikväll lixom ;-) Haha.

Lite lunch har jag också gett mig, det vart sallads-left-overs.
Mums filibabba.
Jag hoppas på mys här med Syster kids imorgonkväll.
- '' Yes! Då får vi godis & chips ''
Tjöt Wilmis när Kajsa frågade om dom ville sova här i helgen.
Så ska vi baka sånna där muffins med rosa på, vill hon.
Jag hade ju värsting cup-cakes sist dom sov hos mig.
Med glasyr och massa olika strössel på och chokladbitar inuti.
Sånna ska vi baka :D

Nu ska jag platta mitt hår och slänga på lite mejk så tjejerna känner igen mig sen...

Men nån gång i mitt liv.. Innan jag blir iaf. 30 (?) kankse.. (Jag ska vara ung länge)
Så skulle jag VILJA VILJA VILJA åka iväg.
Till typ L.A eller nåt Orange County ställe lixom... Och leva det där livet.
Om så bara för ett litet tag.
Fan vilken dröm...
Det är dom liven jag avundas... The hills liven... Åh





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0