Visst äre kul me pix igen






'' Today I looked like... ''
. Ett av de nya linnena, Supermysiga sommarlinnen.
Finns i massor av färger, både rutiga och randiga.
159.95 :- Mitt jobb :))
. Svarta jeansleggings...

Faast.. Så här såg jag ut når vi stack hemifrån bara.
För sen vart det ny shopping på jobbet så jag bytte linne :D
Till ett grönt.. Jag orkar nog inte fota Dagens Shopping ikväll, men kankse imårrn..
Mest Basics, och en jätte fin party top förresten..
Och ett par slitna jeans leggings från ONLY.
Först fick vi ju hem ett par från VILA, men det vart fel vid produktionen av dessa så vi fick xl i stället för xs och de var allmänt stora i storlekarna.
Nu har vi fått in identiska från ONLY och dom sitter super :))
Tips Tips.. 400 :-

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Snygg tröja! Gillar förjerna passar till ditt blonda hår :)

2009-09-03 @ 18:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0