Ja tack till henne va



Utgångshelg.
Fridas helg.
I Fredags svängde jag, Syster & Sötaste Frida förbi Birger en sväng.
En lugn kväll, jag vill kalla den helt nykter.
Men det var soft, granska alla fyll-apor va.

I Lördgas däremot körde vi hårt.
Då vare ALL IN.
Krök hemma hos oss.
Snygg-Brudarna var här.
Taxibilarna fick ta oss till Saluhallen.
Jag hade så jääävla roligt, jag tror vi alla hade de väl?
Det var världsvant, skit bra musik.
Fridis lille vän bara öste in dricka åt oss, dans-heelsen funkade skit bra...
Kvällen var AWSOME!!!
- Tack ladies...

Sen tog taxin oss vidare, mig och Syster.
Syrris kom hem vid sjutiden i Söndagsmorse haha.
Hon kom på cykeln och hämtade mig igår förmiddag <3
Då vart det Pizza för hela slanten.
En riktigt mysig Söndag.
Fars-Dag fika hos Dadii med goda saker och lite trevliga gåvor :))
Helmysigt.

Sen kom Mamsii hem till oss.
Det vart räkmackor & lite seanre glöggmys <3
Ensam mamma är nu slut :((
Sämst att Madde inte valde någon.
Hon kunde väl prövat Snygg-Martin ett tag..
Det hade jag gjort.. For sure.

Nu ska jag klä mig, jobbet kallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0