Dag på stan

- Heey Monday.
Underbar dag.
IDAG VAR VI OCH TRÄNADE!
Där var det sig likt och man var snabbt inne i rutinerna.
Skönt att skriva nytt tränings-schema - Att komma igååång!
Så otroligt skönt, nu kan de kännas värt att ta en power-walk på sin lediga dag.
Att det känns värt.
Och vad som var värdast var att vågen fortfarande var min vän.
Efter ett helt år utan träning, efter ett helt år med sjukt mycket mat va.
Sen jag & Syrris flyttade ihop så har det faktist varit mkt. gottis på kvällarna tror jag.
Men tydligen så har jag klarat av det rätt så snyggt.
Då blir man ännu mer taggad, känns det inte som man är 2 år ifrån det man strävar efter...

Sen mötte vi upp Fröken Envall.
Dojjerna tog oss till Chagall där vi åt bakpotatis.
Skit god skagenröra, jag vill nog tro att den var 'home-made'.
När kaffe eller the ingick så var ju en fika¨på maten självskriven.
Vi fick rensa våra själar och värma oss med jordgubbste.

Tillbringade hela dagen på stan tror jag.
Vi fick med oss lite nytt och bra hem.
Cykellysen, shampoo&balsam&duschcreme & HÅRFÄRG åt damen här...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0