Hångel utan krångel

- Kvällsis good-lookings..
Vad gör ni tro..?
Jag har Tv kväll.
Har inte tagit av mig träningskläderna än ens en gång.
Cyklade hem i dom efter gymmet och bara gosade ner mig i soffan med en skit stor tröja..
Jag ska dusha... Men jag har inte orkat.

Ensam mamii var såklart bra som vanligt.
Där myser dom och hare bra va ;-) Hoho..
Obligatorisk Söndags-aktivitet att kolla.
Det vart en skål med fil till 'middag'.
Eller kvällsmat eller vad folk säger.
Vi åt ju Middag på stan.
Eller tidig lunch eller va fäään...

Nu äre snart läggdax här, iaf. för Syrris som jobbar imårrn.
Men jag är ju ledig.
Så ska dom hit och fixa balkongen då..
Men det står inga tider, då vill jag hålla mig borta.
Men jag kan ju inte power-walka hela dagen lixom..





En dag i veckan.
Visst vare i Fredags väl?
En vit top från Tiger och jeans från Nudie.
Ibland orkar man verkligen inte krångla..
Då vill man bara ha lite Hångel utan Krångel..
Haha.
- Visst va...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0