Folk har inte glömt

Klockan närmar sig 18.00
Jag ska snart dra mig ut till köket och börja preppa för lite middag.
Syrris kommer hem runt 19.30 och då vill jag ha maten klar.
Imårrn Onsdag är jag ledig.
Känns as skönt, sluta tidigt idag och vara ledig imårrn.
Och snaart Fredag.

Löningsfredag IGEN.
- Var det inte Löningsfredag nyss?
Ajja, jag gillar'om..
. Jag tänker börja dagen med en lång dush, göra mig fräsh.
Extra fräsh för jobbet, för direkt efter jobbet ska vi dra i samlad trupp till V-dala nation.
STIL modevisning på FREDAG.
Idag kom modellerna och prövade ut sina kläder.
Jag & Eva fick till det till slut, dom vart schnygga..
(Undra vad jag själv ska klä mig med... Klänning it is I think..)
Iaf. så känns det ju lämpligt med fet sovmorgon dagen till ära.
. Så ska man väl hinna med lite shopping också.
Värstingjackan från jobbet bla.
Och mössorna...
Looking forward to a winter lokking FAB every day with white snow on my head..
I mean on my big hats ..

Jag känner att en fräsh helg väntar mig även denna vecka.
Och en fråga till dig Carro..

- Sushi eller annat restaurangbesök snaaart va?


Just det, det måste jag bara säga.
Sprang på en snygg tjej idag vi inte sett sen skandalen.
Och det hon genast vara utbrast var :
''Fan va äcklig hon är, ja asså jag blir äcklad bara av att tänka på henne''
Så äre.
Och jag kan varje gång konstatera're.
När man pratar med någon 'ny' och ska beskriva vem hon är..
Man börjar säga typ ' Lång, blond...'
' Legat med alla..'
- Ahaa, ah jag vet vem.
Platsar inte i min värld längre, kommer aldrig göra.
- Nej tack till äckliga människor va.
SKITIG TJEJ!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi kommer nog aldrig glömma.. hjälps oss glömma!

2009-09-23 @ 09:43:01
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0